Blog

Prečo je firemné oblečenie v predajni dôležité?

Prečo je firemné oblečenie v predajni dôležité?

V jednom z minulých dielov našich článkov sme si už rozobrali problematiku brandovaných a nebrandovaných kusov oblečenia vo firmách, tému sme však rozoberali skôr zo všeobecnejšieho hľadiska. Dnes sa pozrieme na to, prečo sú rovnošaty (alebo jednoduché kusy oblečenia) v rôznych predajniach dôležité, čo s nimi môžeme získať a ako nám pomôžu dosiahnuť u zákazníkov viac.63

Predajňa a dôležitosť oblečenia

Keď zákazník vojde do obchodu očakáva, že sa oňho personál patrične postará. Ako pritom vyzerá, ak má každý z povedzme troch predavačov úplne iné oblečenie? Prvou nevýhodou je, že zákazník má jednu jedinú možnosť, ako spoznať predavača – tým, že predavač pobehuje sem a tam. Avšak, personál by mal byť ľahko rozpoznateľný už z diaľky. Predstavte si, že je pred Vianocami a vo vašej prevádzke je 30 zákazníkov a traja predavači. Ako ich spoznáte bez rovnošaty, alebo aspoň bez brandovaného detailu, ktorým by ste ich rozpoznali? Áno, toto je jeden z dôvodov, prečo mať v obchode brandované tričká.

Imidž firmy je podstatný

Ak máte kvalitný marketing, pútavé logo a dizajnový interiér vášho obchodu, ruka v ruke s tým ide aj používanie kvalitného brandovaného oblečenia. Ak predávate drahší, exkluzívnejší tovar, siahnite po zemitejších, luxusnejších farbách, naopak, ak predávate napríklad hračky pre deti, odporúčame hravejšie farby, ktoré upútajú deti aj rodičov (napríklad oranžová, žltá, bledozelená…).

Aký kus oblečenia zvoliť?

Tričkom naozaj nikdy nič nepokazíte – existuje nespočetné množstvo variantov a vy si tak môžete vybrať naozaj čokoľvek. Navyše, veľkosti sú jednoducho označené, preto je ľahké z každého objednať niekoľko kusov, podľa toho, aké veľkosti sa na vašom pracovisku nachádzajú.

Pokojne sa nám ozvite, sme tu pre vás, ak máte akékoľvek otázky.

Ako predávať tričká online?
Tipy, ako uspieť s vlastnou značkou oblečenia
akcia
API není nastaveno