Blog

Príbehy za logami najznámejších značiek sveta

Príbehy za logami najznámejšíc značiek, časť 1

Všetci ich poznáme – značky, ktoré zmenili nejakým spôsobom to, ako funguje odvetvie, v ktorých figurujú. Patria sem najväčšie a najhodnotnejšie značky sveta, ktoré vďaka logu rozoznáte do sekundy. Viete ale, čo predchádzalo vzniku týchto log? Poďte sa na to spolu s nami pozrieť.

Unilever

„U“ v logu je vyplnené na prvý pohľad rôznymi obrázkami, tieto však reprezentujú portfólio produktov, ktoré Unilever vlastní.

21

McDonald’s

Známe zlaté oblúky boli na začiatku súčasťou dizajnu reštaurácií McDonald’s, neskôr sa však zmenili na logo, vďaka tomu, že pripomínali „M“.

22

 

Amazon

Logo Amazonu, a najmä smajlík pod ním, reprezentuje spokojnosť zákazníka. Tento smajlík však vedie od písmena „A“ po „Z“, čo symbolizuje veľkosť portfólia produktov, ktoré u nich nakúpite.

23

Coca-Cola

Medzi písmenami „O“ a „L“ je jemne vidieť dánsku vlajku, čo Coca-Cola využila na promo svojej značky v Dánsku.(Červeno bielej verzii)

22

Carrefour

Carrefour znamená vo francúzštine slovo krížovka, preto na jeho konci vidíme dve šípku a a schované písmená „C“.

23

Domino’s pizza

Viete, prečo sú v ich logu tri bodky? Reprezentujú prvé tri otvorené reštaurácie. Pôvodne chceli pridať do loga bodku každou jednou novootvorenou reštauráciou, neskôr ale od plánu upustili.

24

LG

Vidíte v logu smajlíka? Písmeno „L“ je vlastne nosom tváre, bodka oko a písmeno G zvyšok hlavy.

25

Adidas

Logo Adidasu reprezentuje horu – schopnosť človeka dosahovať s ich výrobkami vyššie ciele.

26

Cadbury’s

Myslíte si, že ide o obyčajné logo napísané zaujímavým fontom? Omyl. Je založené na základe podpisu zakladateľa tejto čokoládovej značky.

27
Pepsi

Logo Pepsi symbolizuje zem – jej magnetické pole, umenie Feng Shui, Pythagorasa… Niečo ako Da Vinci-ho kód schovaný na fľaši.

28

Puma

Slávna značka oblečenia si zvolila ako logo pumu – zviera, ktoré doskočí až 6 metrov ďaleko a je aktívna vo dne v noci, tak, ako ich značka. Chceli tým naznačiť pro-aktívny športový duch tejto značky.

29

PRÍBEHY ZA LOGAMI NAJZNÁMEJŠÍCH ZNAČIEK SVETA časť 2
Zlepšite imidž vašej firmy vďaka firemnému oblečeniu
akcia
API není nastaveno