Príbehy za logami najznámejšíc značiek, časť 1
Všetci ich poznáme – značky, ktoré zmenili nejakým spôsobom to, ako funguje odvetvie, v ktorých figurujú. Patria sem najväčšie a najhodnotnejšie značky sveta, ktoré vďaka logu rozoznáte do sekundy. Viete ale, čo predchádzalo vzniku týchto log? Poďte sa na to spolu s nami pozrieť.
Unilever
„U“ v logu je vyplnené na prvý pohľad rôznymi obrázkami, tieto však reprezentujú portfólio produktov, ktoré Unilever vlastní.
McDonald’s
Známe zlaté oblúky boli na začiatku súčasťou dizajnu reštaurácií McDonald’s, neskôr sa však zmenili na logo, vďaka tomu, že pripomínali „M“.
Amazon
Logo Amazonu, a najmä smajlík pod ním, reprezentuje spokojnosť zákazníka. Tento smajlík však vedie od písmena „A“ po „Z“, čo symbolizuje veľkosť portfólia produktov, ktoré u nich nakúpite.
Coca-Cola
Medzi písmenami „O“ a „L“ je jemne vidieť dánsku vlajku, čo Coca-Cola využila na promo svojej značky v Dánsku.(Červeno bielej verzii)
Carrefour
Carrefour znamená vo francúzštine slovo krížovka, preto na jeho konci vidíme dve šípku a a schované písmená „C“.
Domino’s pizza
Viete, prečo sú v ich logu tri bodky? Reprezentujú prvé tri otvorené reštaurácie. Pôvodne chceli pridať do loga bodku každou jednou novootvorenou reštauráciou, neskôr ale od plánu upustili.
LG
Vidíte v logu smajlíka? Písmeno „L“ je vlastne nosom tváre, bodka oko a písmeno G zvyšok hlavy.
Adidas
Logo Adidasu reprezentuje horu – schopnosť človeka dosahovať s ich výrobkami vyššie ciele.
Cadbury’s
Myslíte si, že ide o obyčajné logo napísané zaujímavým fontom? Omyl. Je založené na základe podpisu zakladateľa tejto čokoládovej značky.
Pepsi
Logo Pepsi symbolizuje zem – jej magnetické pole, umenie Feng Shui, Pythagorasa… Niečo ako Da Vinci-ho kód schovaný na fľaši.
Puma
Slávna značka oblečenia si zvolila ako logo pumu – zviera, ktoré doskočí až 6 metrov ďaleko a je aktívna vo dne v noci, tak, ako ich značka. Chceli tým naznačiť pro-aktívny športový duch tejto značky.