Možno to znie trošku ako Sofiina voľba, vedzte však, že každá firma má podľa určitých kritérií bližšie buď k výšivke alebo k potlači. V dnešnom článku sa pozrieme, aký spôsob umiestnenia vášho dizajnu (loga spoločnosti a farieb) je najlepší presne pre vašu firmu. V jednom prípade ušetríte na nákladoch, v druhom zas bude výsledok vyzerať o čosi exkluzívnejšie… Rozhodne to nie je ľahká voľba, preto treba dobre premýšľať a vybrať to, čo sa vo vašom prípade naozaj hodí. Ako to teda je?
Výhody potlače na firemné oblečenie
Aké výhody má klasická potlač? Ak si zvolíte správneho dodávateľa, máte záruku, že bude stopercentne kvalitná. Klasická potlač sa hodí pre rôzne odvetvia, kde nie je vyžadovaná výšivka. Potlač síce nevyzerá tak exkluzívne ako výšivka, do niektorých firiem to však vôbec nie je potrebné. Najmä v dnešnej dobe, keď kvalitné firmy disponujú strojmi na tej najvyššej možnej úrovni. Potlačené oblečenie sa hodí, keď dávate vyrábať tričká, prípadne mikiny pre zamestnancov. Jednoduchší dizajn sa v kľude uspokojí aj s bežnou potlačou.
Výhody výšivky na firemné oblečenie
Výšivka pôsobí exkluzívnejším a kvalitnejším dojmom než potlač. To však neznamená, že pre bežné potreby musíte zvoliť výšivku. Ak si zakladáte na každom jednom detaile, je vhodné, aby ste pre svoje firemné oblečenie zvolili výšivku. Najmä, ak ide o dary alebo prezentačné produkty pre vašich obchodných partnerov, určite si u nich „šplhnete“, ak si vyberiete vyšívané vzory. Vyhrať sa dá s konkrétnym vzorovaním a aj s prevedením loga vašej firmy, nakoľko výšivka poskytuje naozaj nekonečné množstvo možností. Jednoducho, ak potrebujete naozaj reprezentatívne kúsky, odporúčame výšivku.
Rozhodnutie je v konečnom dôsledku na vás, nikdy však nezaškodí, ak sa skontaktujete s profesionálmi a necháte si poradiť.