Blog

Nápady na firemné oblečenie

V minulých článkoch sme si už spomenuli a rozobrali tému firemného oblečenia. Povedali sme si, že je veľmi dôležité firemnú identitu upevňovať nielen firemnými teambuildingmi, prípadne zvyšovaním platov. Svojich zamestnancov najlepšie upevníte k firme brandovanými korporátnymi tričkami, prípadne inými kusmi oblečenia (čiapky, mikiny…). Dnes vám napíšeme zopár inšpiratívnych nápadov na to, ako by asi mohli vaše firemné tričká vyzerať.67

Aké firemné farby zvoliť?

Ak je hlavnou farbou vašej firmy napríklad ružová, rozhodne odporúčame túto farbu pridať aj na oblečenie. Neznamená to, že vaši zamestnanci musia chodiť v prísne ružových tričkách. Vhodné je zvoliť napríklad decentnú sivú a k nej pridať kontrastné detaily, ktoré budú vo vašej firemnej farbe. Také jednoduché sivé tričko a k nemu ružová – to vyzerá dobre, čo poviete?

68

Firemné tričko jednoducho alebo nápadito?

Či chcete mať vaše tričká hravé a farebné, alebo skôr umiernené a decentné, to všetko závisí od smerovania vašej firmy a najmä od segmentu, v ktorom podnikáte. Ak máte špeditérsku firmu, rozhodne neodporúčame skladníkov obliecť do ružovo-zeleno-tyrkysovej. J Ak však máte napríklad sieť obchodov s hračkami, takéto farby pokojne môžu byť na mieste. Vaše oblečenie musí umocňovať atmosféru, aká sa vo vašom obchode alebo firme nachádza. Ak ste decentná malá firma s bohatými klientmi, zvoľte decentné farby, ktoré nebudú vašich zákazníkov rušiť.

Divoký dizajn – áno či nie?

Pokiaľ nevlastníte čínsku reštauráciu, rozhodne neodporúčame výrazné potlače napríklad s dračou tematikou. J Aj zákazníci vašej firmy ocenia nápaditosť a jednoduchosť. V reklamných agentúrach teraz napríklad „fičia“ tričká, ktoré sú v korporátnej farbe a na zadnej strane má každý zamestnanec napísané niečo, čo ho charakterizuje – napríklad jeho obľúbená (najčastejšia) veta, obľúbené oblečenie, jedlo, pitie… Nápadov na podobné nápisy je naozaj veľa.

Je pri firemných potlačiach potrebné rozdeľovať ženy a mužov?

Nemyslíme si, že je to nutné, ale môžete tým opäť vyhrať pomyselnú súťaž v tvorivosti a v kreativite. Väčšina firiem dá potlačiť povedzme 100 tričiek, pričom maximálnym rozdielom medzi mužskou a ženskou verziou je ich veľkosť. Áno, žijeme v dobe rovnakých práv, čo je nepochybne super, ale prečo si aj vo firme trochu nezažartovať a nepridať na tričká vtipný (nezabúdajte, všetko s mierou) nápis alebo obrázok vlastný danému pohlaviu? Málokto to robí a vy si tak môžete šplhnúť pred zamestnancami, ale aj pred zákazníkmi. Nezabúdajte, že kreatívnym patrí svet!66

Logo na firemnom oblečení

Na firemné oblečenie je určite vhodné umiestniť logo vašej firmy. Netreba to preháňať s ich veľkosťou, ako to zvyknú robiť niektoré známe drahé talianske značky (aby to napokon nepôsobilo gýčovo). Ak patrí k vašej značke extrémne zvýrazňovať logo, pokojne choďte do toho – ak ste však sieť kaderníctiev, nebude dobre vyzerať, ak budete mať logá cez celé kusy oblečenia.

Aké oblečenie vybrať?

Dávajte si pozor, aby ste to neprehnali s množstvom týchto kúskov. Vaši zamestnanci asi neocenia, keď budú mať na sebe nohavice, zásteru a ešte aj čiapku s vašou značkou. Mohlo by to byť skôr kontraproduktívne – aj so značkou a logom treba narábať opatrne. Napríklad do fastfoodov sa veľmi hodia čelenky s logom. Ak k tomu pridáte zásteru vo vašej farbe a s jemným logom v spodnej časti, určite nič nepokazíte.

Ak potrebujete akúkoľvek pomoc s výberom firemného oblečenia, neváhajte a kontaktujte nás. Máme bohaté skúsenosti s výrobou potlačených a vyšívaných oblečení pre množstvo firiem. Vyberajte správne a spravte z vašej firmy dokonalé miesto!

Nakúpte reklamný textil a znížte daňové náklady vašej firmy
Ako navrhnúť krásne tričká?
akcia
API není nastaveno