Reklamný textil by mal byť jedným z prvých reklamných predmetov, do ktorých sa rozhodnete investovať. Pôsobí jednak ako oblečenie pre zamestnancov, no zároveň ako reklamný predmet, ktorým môžete kedykoľvek potešiť vašich zákazníkov alebo obchodných partnerov. A tam jeho výhody nekončia.
Vaši zamestnanci budú pôsobiť reprezentatívne
Zamyslite sa nad tým sami z vášho pohľadu. Pôsobí na vás lepšie, ak prídete do kontaktu s pracovníkom inej spoločnosti v jeho klasickom oblečení, alebo ak má na sebe oblečenie s firemným logom? Zamestnanci vo firemnom oblečení pôsobia reprezentatívnejšie a vo všeobecnosti lepšie. Navyše, ak máte obchod či inú formu prevádzky, vaši zákazníci budú ihneď vedieť, na koho sa majú so svojimi potrebami obrátiť, pretože vaši zamestnanci budú jednoznačne odlíšení.
Utužíte vzťahy s vašimi obchodnými partnermi
Jedným z účelov reklamných predmetov je ich použitie ako darčeka pre významných obchodných partnerov. To, samozrejme, platí aj v prípade reklamného textilu, ktorým môžete obdarovať jednak maloobchodných zákazníkov, no aj veľkoobchodných dodávateľov či odberateľov.
Možno si myslíte, že takýto darček nikoho nepoteší, no opak je pravdou. Pravdepodobne nebudú vaši obchodní partneri či ich zamestnanci nosiť vaše tričká von vo svojom súkromnom čase, no možno si ich oblečú aspoň na prácu či na doma. Ak chcete, aby váš reklamný textil naozaj niekto nosil, zainvestujte do kvalitnejších a pohodlnejších kusov oblečenia. Vďační vám budú nie len ľudia, ktorí ich dostanú ako darček, ale aj zamestnanci, ktorí ich zrejme budú nosiť v práci každý deň.
Prečítajte si viac o výrobcoch reklamného textilu a ich produktoch.
Budete mať skvelé ceny do súťaží pre zákazníkov
Súťaže vždy boli a vždy budú skvelým marketingovým nástrojom určeným na získanie nových zákazníkov či udržanie tých stálych. Ľudia radi súťažia o niečo, čo môžu získať zadarmo. A pritom sa vôbec nemusí jednať priveľmi hodnotné výhry. Vaši zákazníci sa určite radi zapoja aj do súťaže o pohodlné tričko s vašim logom, prípadne niektorý z iných kusov reklamného textilu.
Mnohé značky majú svojich skalných fanúšikov. Možno sa vám ich podarí vyčleniť práve aj vďaka reklamnému textilu. Môžete ho rozdávať v súťažiach, pribaliť k väčším objednávkam alebo rovno predávať. A verní zákazníci vám môžu robiť reklamu priamo na ulici. No nie je to skvelé?
Vďaka reklamnému textilu si môžete znížiť základ dane
Reklamný textil, ako aj iné reklamné predmety, považuje slovenská legislatíva za daňový výdavok. Musí však splniť určité podmienky. Tejto téme sme sa bližšie venovali v samostatnom článku venovanom znižovaniu daňových nákladov kúpou reklamných predmetov. Ak vás táto téma zaujíma, určite si o nej prečítajte viac.