Blog

Chcete, aby ľudia vaše reklamné oblečenie radi nosili?

Reklamný textil je už dlhé roky jedným z najpoužívanejších a najobľúbenejších typov reklamných predmetov vôbec. Existujú aj reklamné predmety ako šálky, kľúčenky, perá, kalendáre a mnohé iné.

Reklamné oblečenie má však jednu nepochybnú výhodu. Keď ho ľudia nosia, robia vašej spoločnosti reklamu. Spokojní zákazníci sú najlepšou formou reklamy. A kto iný, ako spokojný zákazník, by si obliekol tričko s logom vašej spoločnosti?

Reklamný textil funguje najlepšie, keď ho ľudia nosia

Je to jednoduché. Keď ľudia nebudú vaše tričká, čiapky či bundy nosiť, nepomôžu vám zlepšiť povedomie o vašej spoločnosti. Samozrejme, reklamný textil nie je iba o reklame pre vašu firmu. Môžete nim obdarovať vašich zákazníkov či obchodných partnerov, alebo ho použiť napríklad ako cenu do akejkoľvek súťaže, ktorú usporadúvate.

Aby ste však získali z reklamného oblečenia čo najväčšiu hodnotu, ľudia by ho mali nosiť. Ako to však zabezpečiť?

Dizajn by mal byť niečím zaujímavý

Tričká Hard Rock Cafe si obľúbili ľudia po celom svete.

Ľahko sa to povie, no ťažšie urobí. Dizajn vašich tričiek či akéhokoľvek iného reklamného oblečenia by mal byť zaujímavý. Keď budete vyrábať iba reklamné trička s vašim logom, ľudia ich pravdepodobne nosiť nebudú.

Samozrejme, existujú aj výnimky. Keď si prečítate niektorý z článkov našej série o najznámejších tričkách sveta, zistíte, že väčšina z nich neobsahuje nič viac ako len samotné logo spoločnosti či niečoho iného.

Ľudia si kupujú napríklad tričká z Hard Rock Cafe, pretože ich radi zbierajú. Aby ste takéto tričká mohli predávať, musíte si vybudovať skutočne silnú značku, ktorú budú mať ľudia radi. Ľudia radi oblečením podporujú hudobníkov, fiktívne postavy, športové kluby či ich obľúbené značky. Bežné lokálne firmy to však majú náročnejšie.

Netreba zabúdať na kvalitu textilu

Ak chcete, aby ľudia vaše reklamné oblečenie nosili, nemôžete myslieť iba na ich dizajn. Keď sa bude vaše oblečenie nepohodlne nosiť, pravdepodobne ostane iba uložené v policiach a nikto si ho nikdy na seba nedá.

Nebojte sa investovať do kvalitnejšieho textilu. Často stojí iba zanedbateľne viac, ako ten nekvalitný. Aj malá investícia navyše môže urobiť obrovský rozdiel. Prečítajte si viac o tom, prečo by ste mali na propagáciu používať kvalitný textil.

Záleží na tom, čo od reklamného textilu očakávate

Aspekty reklamného textilu, o ktorých sme písali vyššie, by mali zaujímať hlavne tých, ktorí ho chcú použiť na propagáciu svojej značky prostredníctvom toho, že ho ľudia budú nosiť nie len doma pri práci, ale aj na verejnosti.

Ak chcete iba získať ceny do súťaže, darčeky pre obchodných partnerov, alebo si iba znížiť základ dane, dizajn vášho reklamného oblečenia nemusí byť až tak zaujímavý. Samozrejme však neuškodí, ak zaujímavý bude.

Syntetické materiály a ich vlastnosti – polyamid, akryl a rayon
Syntetické materiály a ich vlastnosti - polyester, nylon a elastan
akcia
API není nastaveno